Outlook - nastavení odběru kalendáře
Pro nastavení odběru kalendáře ze serveru následujte tyto kroky:
1) Přihlaste se do Outlook klienta.
2) Přejděte na záložku s kalendářema (druhá z leva).
3) Pravým tlačítkem myši klikněte na "Vlastní kalendáře" a poté na "Přidat kalendář" a "Z internetu".
4) Zadejte odkaz na server s vaším kalendářem:
V odkazu změňte akorát vaší emailovou adresu namísto "<ZDE_ZADEJTE_VÁŠ_EMAIL>".
https://mailsvrred.digitree.cz/SOGo/dav/<ZDE_ZADEJTE_VÁŠ_EMAIL>/Calendar/personal.ics
Příklad odkazu: https://mailsvrred.digitree.cz/SOGo/dav/info@digitree.cz/Calendar/personal.ics
5) Zadejte přihlašovací údaje vašeho emailu.
6) Potvrďte odběr přes "Ano".
7) V levo pod "Vlastní kalendáře" si můžete zobrazit nově přidaný kalendář.