Outlook - nastavení odběru kalendáře

Pro nastavení odběru kalendáře ze serveru následujte tyto kroky:

1) Přihlaste se do Outlook klienta.

2) Přejděte na záložku s kalendářema (druhá z leva).

3) Pravým tlačítkem myši klikněte na "Vlastní kalendáře" a poté na "Přidat kalendář" a "Z internetu".

4) Zadejte odkaz na server s vaším kalendářem:

V odkazu změňte akorát vaší emailovou adresu namísto "<ZDE_ZADEJTE_VÁŠ_EMAIL>".

https://mailsvrred.digitree.cz/SOGo/dav/<ZDE_ZADEJTE_VÁŠ_EMAIL>/Calendar/personal.ics

Příklad odkazu: https://mailsvrred.digitree.cz/SOGo/dav/info@digitree.cz/Calendar/personal.ics

5) Zadejte přihlašovací údaje vašeho emailu.

6) Potvrďte odběr přes "Ano".

7) V levo pod "Vlastní kalendáře" si můžete zobrazit nově přidaný kalendář.

Podrobnosti článku

ID článku:
22
Kategorie:
Hodnocení :